Thursday, April 14, 2011

                      setia aku dipermainkan

Aku tak tahu kenapa dia mainkan perasaan aku, bagi dia semua lelaki dia nak rembat, dia buad aku mcm sampah, aku bagi kasih sayang , aku buad dia gembira, tapi, 12,4,2011 ,akhirnya aku tahu dia curang, masa tu aku pegang phone dia(min), 'buzzzz' ,phone dia vibrate, ade sms masuk, aku pun tak lepas kesempatan la utk baca, luluh hati aku bile tngok sms dari laki, dia(min) kata tu bkn bf baru dia, memang tak masuk akal lah kalau sms tu ade sygsyg ,aku cube nk balas sms tu, tapi dia(min) rampas phone tu dari tangan aku, dalam senyap-senyap aku ambil number mamat uh, tanpa buang masa, aku terus call mamat celaka tu, lepas sembang dalam 2 minit begitu, mamat uh mengaku yang min tu gf dia, aku rasa nak menangis je bile dpt tahu camtu, sambil perasaan aku jadi pilu, aku semat panas baran aku kuat-kuat, aku ambil keputusan utk mara dia, aku mara dgn penuh gaya sambil maki hamun dia(min) di depan kawan2 dia, fuhh, puas aku rasakan, muka dia dah malu gila, ini balasan untuk org yg curang, bagi aku ape yg aku buad tu tak setimpal dengan ape yang dia dah lakukan, dia akhirnya mintak putus, tapi aku menolak sebab aku masih sayangkan dia, kami terus bertengkar, tak lama selepas tu, aku redha dgn keputusan dia(min) utk berpisah, tetapi, aku cuba pujuk untuk kali terakhir , ternyata berjaya jugak, kami tak jadi berpisah, namun tikaman akibat perbuatan curang dia tu masih melekat kat hati aku lagi, kalau satu hari nanti dia buat lagi macam nie, aku tak akan maafkan dosa dia sampai bile2 pun, mungkin orang kata aku gila sebab masih terima perempuan yg curang ngan aku, tp, bagi aku dia segalanya untuk aku, aku berharap dia fahami perasaan aku ,namun, sampai kehari ini pun , hubungan kita org tak rapat dah macam dulu, gaduh je tak tentu pasal, kalau aku ngan dia tak de jodoh la kan,  nampaknye, aku terpaksa rela kan dia pergi asal kan dia bahagia.

1 comment:

  1. tak payahla awk ingat dah kat pompuan macam tu..sekali dia curang tak mustahil dia buat lagi...bila dah berani curang maknanya dia x sayang awk sepenuh hati..baik awk putus je ngn dia and cari gurl yang sayang kat awak macam yang awak sayang kat dia..

    ReplyDelete

Duta - cintaku terakhir